Pobierając aplikację, wchodząc na stronę internetową możemy spersonalizować propozycje zwiedzania (każdorazowo) lub na podstawie poprzednio wybranych opcji zwiedzania (jeśli już korzystaliśmy z aplikacji, strony www) wyszukać propozycje.
Istnieje możliwość wyboru tras bez personalizacji spośród dostępnej palety możliwości (opcja bez personalizacji umożliwia dostęp do okrojonej wersji rozwiązania, nie wymaga zalogowania się).
I Personalizowanie propozycji zwiedzania:
1) Pierwszy poziom wyboru: czas na zwiedzanie - określane czasu - nie przedstawiamy na sztywno propozycji do wyznaczania dostępnego czasu (godzina, dwie, trzy…), każdy użytkownik “z palca” wpisuje ile czasu ma być uwzględnione w przedstawionych propozycjach zwiedzania.
W filtrach wyszukiwania są uwzględnione przedziały czasowe po jakich dane propozycje są przedstawione użytkownikowi.
2) Drugi poziom wyboru:
zwiedzamy sami
zwiedzamy z informatorem
/na tym etapie mając możliwośc wyboru czy zwiedzamy sami czy też z informatorem - informacja kto to jest informator/
Informator - “wtyczka” która pozwoli nam się odnaleźć w poszczególnych trasach jest to przewodnik, dzięki któremu nawet z pozoru zwykłe miejsca odchylą przed Tobą rąbka swojej tajemnicy....
Po kliknięciu /zwiedzamy z informatorem/ -> możliwość wyboru dostępnych informatorów, możemy sprawdzić kiedy dany informator jest dostępny, umówić się na zwiedzanie
Każdy informator ma swój profil - z krótką informacją o sobie, opinią osób, także Informator może nam wystawić opinię
Za pierwsze 10 pozytywnych opinii informator otrzymuje odznakę PROFESJONALISTA
20 pozytywnych opinii MAJOR
40 pozytywnych opinii BOSS
Korzyści dla informatorów - wybierając informatora na jego profilu mamy informację w zamian za co poświęca nam swój czas - wspólny posiłek, pieniądze, czy też jest informatorem tylko dla zagranicznych turystów (wartość obcowania z żywym językiem jest dla niego walutą) Informator nie musi zaznaczać tych opcji.
Jak zachęcić informatorów do obecności w naszym rozwiązaniu?
Oceny, ilości informowanych osób wpływają na ogólny ranking - pod koniec roku każdy z Informatorów staje w szrankach konkursu gdzie jest nagradzany.
3) Trzeci poziom wyboru - wybór tras:
Lublin zabytkowy
Lublin z dziećmi
Lublin pieszo
Lublin na rowerze
smaki Lublina
II Brak personalizacji opcji zwiedzania wybór dostępnych tras:
Lublin zabytkowy
Lublin z dziećmi
Lublin pieszo
Lublin na rowerze
smaki Lublina
Po wyborze danej - przedstawiane są nam trzy możliwości wyboru.
Po wyborze zaproponowanej trasy zarówno z opcją personalizacji jak i bez:
użytkownicy czekinując się w określonych miejscach wyznaczonych w zaproponowanej trasie, wykonując określoną czynność np. liczbę check-inów w danym miejscu, check-in w określonym przedziale czasu - mogą otrzymywać zniżki w restauracjach, hotelach, kawiarniach.
Na tym polu istnieje szeroka możliwość współpracy nie tylko z branżą gastronomiczną, hotelarską ale i np. instytucjami gdzie są biletowane wejściówki.
Po zrealizowaniu danej trasy, każdy użytkownik może ją ocenić (cenna wiadomość dla twórców rozwiązania) można wystawić opinię przewodnikowi jeśli zwiedzaliśmy z nim, jeśli zależy nam na kroku 3 angażujemy osoby z którymi zwiedzaliśmy, aby wystawiły nam opinię.
Samo zwiedzenie jest mało sexy albo niewystarczająco sexy 😉
Co zrobić aby podkręcić zaangażowanie? Bo co z tego że mogę zwiedzić, dostać zniżkę i poznać ciekawego Informatora, pochwalić się w social media jak w spędzam wolny czas?
Dla osób które obyły 3 trasy, i mają przynajmniej pięć pozytywnych opinii (opinie mogą być wystawione przez Informatorów, współuczestników wycieczki) oraz podzieliły się tymi trasami na Facebook’u - specjalne dedykowane opcje - możliwość zapisu się na wycieczki ekstremalne np. w nocy, po niebezpiecznych zakamarkach miasta, po specjalnie przygotowanych torach przeszkód
To już opcje dla osób które chcą nutki adrenaliny, wyrwania się z sztampy i głębszej integracji.