4. Jak to działa?

Pobierając aplikację, wchodząc na stronę internetową możemy spersonalizować propozycje zwiedzania (każdorazowo) lub na podstawie poprzednio wybranych opcji zwiedzania (jeśli już korzystaliśmy z aplikacji, strony www) wyszukać propozycje.

Istnieje możliwość wyboru tras bez personalizacji spośród dostępnej palety możliwości (opcja bez personalizacji umożliwia dostęp do okrojonej wersji rozwiązania, nie wymaga zalogowania się).

 

I Personalizowanie propozycji zwiedzania:

1) Pierwszy poziom wyboru: czas na zwiedzanie - określane czasu - nie przedstawiamy na sztywno propozycji do wyznaczania dostępnego czasu (godzina, dwie, trzy…), każdy użytkownik “z palca” wpisuje ile czasu ma być uwzględnione w przedstawionych propozycjach zwiedzania.

W filtrach wyszukiwania są uwzględnione przedziały czasowe po jakich dane propozycje są przedstawione użytkownikowi.

 

2) Drugi poziom wyboru:

zwiedzamy sami

zwiedzamy z informatorem

/na tym etapie mając możliwośc wyboru czy zwiedzamy sami czy też z informatorem -  informacja kto to jest informator/

Informator - “wtyczka” która pozwoli nam się odnaleźć w poszczególnych trasach jest to przewodnik, dzięki któremu nawet z pozoru zwykłe miejsca odchylą przed Tobą rąbka swojej tajemnicy....

Po kliknięciu /zwiedzamy z informatorem/ -> możliwość wyboru dostępnych informatorów, możemy sprawdzić kiedy dany informator jest dostępny, umówić się na zwiedzanie

Każdy informator ma swój profil - z krótką informacją o sobie, opinią osób, także Informator może nam wystawić opinię

Za pierwsze 10 pozytywnych opinii informator otrzymuje odznakę PROFESJONALISTA

20 pozytywnych opinii MAJOR

40 pozytywnych opinii BOSS

 

Korzyści dla informatorów - wybierając informatora na jego profilu mamy informację w zamian za co poświęca nam swój czas - wspólny posiłek, pieniądze, czy też jest informatorem tylko dla zagranicznych turystów (wartość obcowania z żywym językiem jest dla niego walutą) Informator nie musi zaznaczać tych opcji.

Jak zachęcić informatorów do obecności w naszym rozwiązaniu?

Oceny, ilości informowanych osób wpływają na ogólny ranking - pod koniec roku każdy z Informatorów staje w szrankach konkursu gdzie jest nagradzany.

 

3) Trzeci poziom wyboru - wybór tras:

Lublin zabytkowy

Lublin z dziećmi

Lublin pieszo

Lublin na rowerze

smaki Lublina

 

II Brak personalizacji opcji zwiedzania wybór dostępnych tras:

Lublin zabytkowy

Lublin z dziećmi

Lublin pieszo

Lublin na rowerze

smaki Lublina

Po wyborze danej - przedstawiane są nam trzy możliwości wyboru.

Po wyborze zaproponowanej trasy zarówno z opcją personalizacji jak i bez:

użytkownicy czekinując się w określonych miejscach wyznaczonych w zaproponowanej trasie, wykonując określoną czynność np. liczbę check-inów w danym miejscu, check-in w określonym przedziale czasu - mogą otrzymywać zniżki w restauracjach, hotelach, kawiarniach.

Na tym polu istnieje szeroka możliwość współpracy nie tylko z branżą gastronomiczną, hotelarską ale i np. instytucjami gdzie są biletowane wejściówki.

Po zrealizowaniu danej trasy, każdy użytkownik może ją ocenić (cenna wiadomość dla twórców rozwiązania) można wystawić opinię przewodnikowi jeśli zwiedzaliśmy z nim, jeśli zależy nam na kroku 3 angażujemy osoby z którymi zwiedzaliśmy, aby wystawiły nam opinię.

Samo zwiedzenie jest mało sexy albo niewystarczająco sexy 😉

Co zrobić aby podkręcić zaangażowanie? Bo co z tego że mogę zwiedzić, dostać zniżkę i poznać ciekawego Informatora, pochwalić się w social media jak w spędzam wolny czas?

 

Dla osób które obyły 3 trasy, i mają przynajmniej pięć pozytywnych opinii (opinie mogą być wystawione przez Informatorów, współuczestników wycieczki) oraz podzieliły się tymi trasami na Facebook’u - specjalne dedykowane opcje - możliwość zapisu się na wycieczki ekstremalne np. w nocy, po niebezpiecznych zakamarkach miasta, po specjalnie przygotowanych torach przeszkód

To już opcje dla osób które chcą nutki adrenaliny, wyrwania się z sztampy i głębszej integracji.